כל שעליך לדעת על אמפולה טיפולית



אמפולה טיפולית לשיער מבית Mon Platin Professional 


אמפולה לטיפול בשיער פגום או כטיפול משלים לאחר פעולה כימית (צביעה/גוונים/סלסול ועוד), שומרת על גוון השיער לאורך זמן ומעניקה לו ברק ורכות ייחודיים, מבוססת על רכיבים טבעיים:
  • תרכובת שמן פשתן
מעניק לשיער  מראה רך וחלק, מעכב את הזדקנות עור הקרקפת , וכן  פועל כחומר סיכה ושומר על הלחות, מרגיע עור יבש או פגום

  • שמן זרעי ענבים
נספג בקלות בעור הקרקפת, מועיל במיוחד לאנשים בעלי עור רגיש בזכות המאפיינים היפו אלרגניים, מעניק לחות לעור הקרקפת מסייע בטיפול בנשירת שיער, מחזק את השערה ומפחית את שבירתה.

  • שמן חוחובה
שמן חוחובה בעל איכות גבוהה, מרגיע את הקרקפת ומספק טיפול טבעי לעור הקרקפת היבש או הפגום. מבנה של שמן חוחובה דומה למבנה של שמן טבעי המיוצר ע"י הקרקפת, לכן שמן חוחובה מגן על שיער מבלי להכביד עליו ומעניק לו נפח מבלי להשאיר שאריות שמנוניות. שמן חוחובה מנקה את עודפי השומן והלכלוך שמצטבר על עור הקרקפת, מנקה את השערה. שמן חוחובה בעל תכונות נוגדות חמצון, היפואלרגני ששומר על לחות הקרקפת מכיל חומצות שומן חיוניות מסוג אומגה 6 מעודד יצור סיבי אלסטין וקולגן התורמים למוצקות העור, מכיל ויטמינים ואנטי-אוקסידנטים טבעיים המגנים מפני נזקים סביבתיים מפני הזדקנות מוקדמת של העור.
  • תמצית רימונים
רימון זה אחד מתוך שבעת המינים שהשתבחה בהן ארץ ישראל.  רימונים- אחד מהאנטי אוקסידנטים החזקים ביותר. מועשר בויטמין  C סידן וברזל. מכווץ, עוזר במניעת הרס קולגן. מסייע לרגנרציה של רקמות, שמירה על עור צעיר,זרימת דם והבהרת כתמי עור. 
  • תה ירוק
 קפאין הנמצא בתוך התה מגביר את זרימת הדם ומזרז חילוף חומרים בתאי העור. תה ירוק מרגיע תופעות אלרגיה, ובעל יכולת הגנה כאנטי-אוקסידנט ,מגן בפני נזקים סביבתיים ושומר על השיער
  • מזון מלכות ופרוטאין והמשי
זו תיבת אוצר עשירה של חלבונים, פחמימות, שומנים חיוניים, חומצות אמינו וויטמינים המעניקים לשיער והקרקפת את המרכיבים הדרושים לפעולתם התקינה במיוחד אחרי תהליך כימי.

* להשיג במספרות מקצועיות בלבד